Det kan godt være, at skønhedshusene var langsomme i opstarten, men nu er der ikke grænser for kreativiteten, når det kommer til at vise sine skønhedsprodukter i nyt lys på de sociale medier. For nylig viste jeg Chanels neglelak-musical – jep, en musical med neglelakker i hovedrollen (se den her, hvis du skulle være gået glip af den) og nu bliver jeg nødt til at følge op med Diors skønheds-computerspil med taske-Tetris og pudder-Pacman. Jeg ville virkelig ønske, at man kunne spille dem selv.
Produktion: Dior
5 Kommentarer
Conni Nørskov
2. november 2011 kl. 13:51Ej, hvor godt! 🙂 Ja, de simple spil er faktisk geniale i al deres enkelthed. Jeg kan stadig stene til tetris, og med skønne Diorprodukter “sat i spil” bliver det jo ikke mindre interessant!
Pernille
2. november 2011 kl. 17:15Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at trække på smilebåndet op til flere gange 😉
Charlotte Torpegaard
2. november 2011 kl. 20:00Kære Conni og Pernille,
Ja, pludselig får computerspil en helt anden lyd;)
Mange hilsner, Charlotte
Anna
6. november 2011 kl. 14:35Aj, her er jeg skuffet, på ingen måde overrasket, bare spild af tid. Synes slet slet ikke den er på niveau med Chanels neglelak-film.
Charlotte Torpegaard
6. november 2011 kl. 21:58Kære Anna,
Det er helt fair, og godt med forskellige holdninger! Jeg er enig i, at Chanels neglelak-musical var noget helt specielt, men jeg synes nu, at denne er meget sjov også, ikke mindst set i lyset af Diors ellers relativt klassiske måde at håndtere kampagner på.
Jeg skal holde øjnene åbne for interessante skønhedsfilm, der kan leve op til forventningerne.
Mange hilsner, Charlotte