Det er vores mest solgte julegave overhovedet. Og i en meget begrænset periode kan du endda vælge, om du vil have den i small, medium eller large. Det er i anledning af Vintner’s Daughters særlige jubilæum, der fejres med to særlige udgaver af deres kultprodukt over dem alle.
Not Beauty As Usual. Sådan lyder det i den fine kampagne, som Vintner’s Daughter har lavet i forbindelse med deres 10-års jubilæum. Det er nemlig præcis 10 år siden, at skønhedsbiblen Into the Gloss udråbte Active Botanical Serum som ‘the face oil to end all face oils’.
Det skulle vise sig at holde stik for den dag i dag er Vintner’s Daughters kultolie stadig den mest prisbelønnede og solgte blandt alle ansigtsolier. Det er også dét produkt, jeg personligt har haft det længste skønhedsforhold til nogensinde. Over syv år har den siddet på min hud morgen og aften og jeg tilskriver den både min glød, min balance og det faktum, at jeg, siden jeg startede, ikke har døjet med pigmentforandringer overhovedet.
Den har siddet på rigtig mange af jeres hud tæt på lige så længe.
Det er en stor bedrift i en skønhedsverden, der lancerer nyheder dagligt, men vidner heldigvis stærkt om, at umage, kvalitet og bæredygtighed vinder.
Det er også vores mest solgte julegave overhovedet
Og i anledning af 10-årsjubilæet har vi helt eksklusivt fået lov at få et meget begrænset parti af både 50 ml jubilæumsflasken og den helt eksklusive magnumflaske på 100 ml, der kommer i en smuk træ-æske akkurat som var det den dyreste vin eller champagne.
Også jubilæumsflasken kommer i en særlig udgave smukt udsmykket af kunstneren MarSha Yi Robinson, der er en ven af Vintner’s Daughter-huset.
Ingen Kommentarer