En anden mascaratrend handler om kampagnerne, der i USA og Storbritannien har fået påtegnet, at såfremt der bruges kunstige vipper eller photoshop til at fremhæve modellens vipper, så skal det stå anført i kampagnen, så forbrugerne ikke bliver vildledt. Det er derfor, at du i internationale magasiner nu kan finde teksten ’digitally enhanced lashes’ på Estée Lauders nye mascarakampagne, mens Lancômes nye kampagne med Julia Roberts er påført teksten ’styled with lash inserts. Refined in post production’. Well, nobody is perfect. Klik i øvrigt ind igen i weekenden, hvor jeg har tiltusket mig de bedste skønhedsadresser i London fra skønne Susanne Madsen, som er dus med modeguruer som Colin McDowell og Suzy Menkes. Susanne bor i London og skriver om mode til en række danske medier, blandt andet Cover, og der er et sted eller to i Susannes adressebog, som jeg ikke har besøgt – endnu.
Skønhed
Læs det med småt
Forrige indlæg
Dét drømmer I om
Næste indlæg
Susannes London-tips #1
Ingen Kommentarer