For nylig vandt vi en Børsen Gazelle 2021. Den er jeg virkelig stolt af. Blandt 560.000 registrede virksomheder i Danmark er vi én af under 1.000 virksomheder, der har modtaget denne virkelig fine pris, der gives til såkaldte vækstvirksomheder, der opfylder en række krav. Det er ikke noget, vi selv har indflydelse på, andet end – selvfølgelig – at vi hver dag kan gøre det så godt som overhovedet muligt. At vi har modtaget denne fornemme pris, mens Corona har pustet os i nakken, kan jeg kun være endnu mere stolt af.
Det er takket være et fantastisk team og virkelig hårdt arbejde – og så er det i høj grad også takket være jer, der ubetinget er de sødeste og mest loyale kunder overhovedet. Nye medarbejdere hos os bliver altid overrasket over, hvor fine og ofte personlige forhold vi har til vores kunder. Det er absolut ikke noget, vi tager for givet.
Tusind tak.
Det har selvfølgelig givet os lidt blod på tanden. De seneste par år har vi holdt øje med en anden pris – E-handelsprisen – som i høj grad bliver givet til store virksomheder som Matas og deslige. Vi tør godt sætte røven i klaskehøjde (pardon my french) og sige, at vi synes, at vi rent faktisk yder noget af den bedste service i beauty-e-handel herhjemme og også har implementeret mange af de e-handels-trends, der ses lige nu, længe inden mange andre.
Til E-handelsprisen skal man indstilles for at komme i betragtning. Det er her, vi har brug for jeres hjælp og tillader os at høre alle jer, der handler hos os og ved, hvad vi kan og står for (og meget ofte sender os virkelig fine mails efterfølgende) om I kunne have lyst til at indstille os. At skrive de beskeder, I sender til os, til E-handelsprisens jury.
Det tager cirka 5 minutter lige her og ville betyde alverden for os (ved kategorier vælger du typisk enten den øverste – bedste B2C virksomhed under 100 millioner – eller længere nede – bedste omnichannel virksomhed – hvis du også handler hos os i pavillonen).
Hvis du fuldfører og sender os en mail, så kvitterer vi med en lille fin erkendtlighed som tusind tak for hjælpen.
14 Kommentarer
Liselotte Kamper
22. november 2021 kl. 06:54Kære Charlotte
NATURLIGVIS skal din skønne butik indstilles til E-handelsprisen. Hermed gjort.
Begrundelsen er den kompetente betjening og det veludvalgte sortiment af yderst høj kvalitet. Og meget mere. ….
Charlotte Torpegaard
22. november 2021 kl. 08:38Kære Liselotte
Tusind tak for din søde hilsen og for at tage tid til at give os et par ord med på vejen. Det betyder alverden.
Vi kvitterer med en lille hilsen med posten.
De bedste hilsner Charlotte
Lone B. Skovgaard
22. november 2021 kl. 10:50Hej Charlotte
Har som det selvfølgeligste i verden anbefalet jer til en e-handelspris.
Min begrundelse: Man er altid sikker på at få produkter i bedste kvalitet hos I Love Beauty, omhyggeligt researchet, før de kommer i butikken. Grundig information om produkterne, usædvanlig hurtig, omhyggeligt og dejligt imødekommende betjening.
God dag!
Mange hilsener Lone
Charlotte Torpegaard
22. november 2021 kl. 11:42Kære Lone
Hvor er det dejligt at høre. Tusind tak fordi du tog dig tid til at anbefale os. Det betyder alverden.
Vi kvitterer med en lille hilsen til dig. Vi kan se, at vi allerede har din adresse i systemet.
De bedste hilsner Charlotte
Marie Andersen
22. november 2021 kl. 21:19Kære Charlotte
Hermed gjort! Jeg er MEGET tilfreds tilbagevendende online-kunde og har derfor rost jeres inspirerende univers blandt andet pga. det nøje kuraterede varesortiment, grundige beskrivelser (både hvad angår ingredienser og anvendelse), den høje service, den hurtige levering og den fine indpakning, der alt i alt giver en anbefalelsesværdig købsoplevelse. Jeg har endnu ikke oplevet at købe et fejlkøb hos jer.
Tak for det 🙂
De bedste hilsner
Marie
Charlotte Torpegaard
23. november 2021 kl. 10:19Kære Marie
Hvor er det dejligt at høre. Tusind tak for dine ord og din tid ikke mindst. Det er vi så glade for.
Vi kvitterer med en lille hilsen med posten.
De bedste hilsner Charlotte
Anette Thomsen
23. november 2021 kl. 07:30Hej Charlotte
Selvfølgelig vil jeg gerne være med til at indstille jer – det er SÅ meget fortjent! Så det er hermed gjort.
De lækre produkter, den kyndige og informative vejledning, kundeservice i topklasse, skøn hjemmeside og ikke mindst den fantastiske beskrivelse af produkterne, der altid får mig til at købe mere 🙂
Mange hilsner fra
Anette
Charlotte Torpegaard
23. november 2021 kl. 10:26Kære Anette
Tusind tak fordi du havde lyst til at give os de fine ord med på vejen – og for din tid ikke mindst. Det betyder alverden.
Vi kvitterer med en lille hilsen herfra med posten.
De bedste hilsner Charlotte
Mette Green
23. november 2021 kl. 22:00Har selvfølgelig indstillet dit fine univers 🙌🏻
Charlotte Torpegaard
24. november 2021 kl. 10:37Tusind tak, Mette. Det er vi virkelig taknemmelige for.
Vi kvitterer med en lille hilsen til dig med posten.
Rigtig god dag, Charlotte
Nina Ulrich Østergaard
26. november 2021 kl. 16:36I er hermed også indstillet af mig 🙂 Tak for rigtig mange gode tips gennem årene, jeg har læst med her på bloggen længe, og den og jeres shop er altid inspirerende. Nu hvor jeg ikke længere bor i byen, nyder jeg, at også jeres pakker er fine og personlige 🙂
Charlotte Torpegaard
28. november 2021 kl. 09:27Kære Nina
Tusind tak for din søde hilsen. Og hvor dejligt at du har været med i så mange år.
Mange tak for at give os en anbefaling med på vejen. Det betyder rigtig meget.
Vi kvitterer med en lille hilsen med posten.
Rigtig god adventssøndag.
De bedste hilsner Charlotte
Elin Nolsøe Nielsen
26. november 2021 kl. 18:56Også gjort herfra – pøj pøj!! Det er så meget fortjent!
Charlotte Torpegaard
28. november 2021 kl. 09:31Kære Elin
Tusind tak for din anbefaling og tid ikke mindst. Det er vi så glade for.
Vi kvitterer med en lille hilsen med posten.
Rigtig god søndag.
Mange hilsner Charlotte