I LOVE BEAUTY / Charlotte Torpegaard
Gå til online shoppen
Skønhed

Har du (også) svært ved at finde rundt i hudplejejunglen?

Selv jeg, der burde være en garvet beauty addict med mere end 20 års skønhedserfaring på bagen, kan indimellem have svært ved at hitte rundt de tonsvis af nye serums (det hedder sera på dansk, jeg ved det godt, men det lyder knap så medicinsk), cremer og lotions. Skulle jeg ovenikøbet følge anbefalingerne for min alder, ville jeg ikke have plads på badeværelseshylden. Derfor er jeg også faldet pladask for Chanels nye hudplejekoncept, der i mine øjne burde være den nye standard. Der er Le Jour de Chanel til om morgenen, La Nuit de Chanel til aftenbrug og Le Weekend de Chanel til, ja weekenderne, hvor de fleste af os kan holde lidt tiltrængt fri. Det gælder også vores hud, der således kan genoplade på samme måde, som vi gør det. Det er da genialt – enkelt, simpelt og forståeligt for enhver. Produkterne, der også var talk of town i Paris, kommer på hylderne til august, hvis det er noget, du skulle få lyst til at prøve. Og apropos weekend, så er det lige om lidt.

4 Kommentarer

  • Svar
    Metteline
    23. juni 2013 kl. 16:37

    Smart – men lyder dyrt.. I hvert fald, hvis det skal købes på en gang, og der er vel egentlig pointen 🙂

  • Svar
    Lone
    24. juni 2013 kl. 06:49

    Det lyder som en god trend. Jeg er også begyndt at begrænse mit forbrug af cremer.. jeg er på jagt efter parfumefri /duftfri cremer – helst bare en enkelt, der bare virker.

  • Svar
    Charlotte Torpegaard
    24. juni 2013 kl. 09:31

    Kære Metteline,

    De ligger på 580 kr. for hhv. Le Jour og La Nuit, mens Le Weekend ligger på 695 kr. Så ja, det er en udskrivning. Absolut. Men er det et hudplejeregime, der virker for én, så sparer man jo heldigvis en masse penge på fejlkøb (og de kan let løbe op, ved jeg af både egen – og jeres – erfaring). Bed om en prøve i første omgang, og se, om det er noget for dig.

    Mange hilsner, Charlotte

  • Svar
    Charlotte Torpegaard
    24. juni 2013 kl. 09:43

    Hej Lone,

    Tak for din hilsen, og ja, det er en god trend. Tendensen med BB-cremer (og nu CC-cremer), der er en slags alt-i-ét-produkter er også affødt af behovet for at drosle lidt ned på antallet af skønhedsprodukter. Jeg lavede på et tidspunkt en lille læserundersøgelse her på skønhedsbloggen, og på en ganske almindelig hverdag brugte læserne her i gennemsnit 19 skønhedsprodukter.

    Hvis du vil prøve en alt-i-én creme (en BB-Cream), så er Cliniques version helt uparfumeret.

    Mange hilsner, Charlotte

Efterlad en kommentar