Forleden fik jeg en mail med Louis Vuittons nye efterårskampagne, og den bragte minderne tilbage til en ganske særlig parfumelancering, jeg engang var med til. Det var i forbindelse med lanceringen af Diesels Fuel for Life Unlimited, der dengang var et moderne flashback til de brølende 1920’ere med netstrømper og masser af boudoir (1920’erne er i øvrigt stærkt tilbage denne sæson, det skal jeg nok vende tilbage til). For at fejre parfumen blev alverdens skønhedsjournalister fløjet til Paris, hvor vi blev sat på Orient Expressen, og det var akkurat som at træde ind ind i en anden verden med det gamle tog. Vi blev dog hverken kørt til Istanbul eller Venedig, men et eller andet sted et par timer udenfor Paris, til en kæmpestor gammel toghal, hvor der var pyntet op med cirkusvogne, gøgl, sandsigersker, fest og farver – selvfølgelig efter devisen Fuel for Life. Diesels bagmand og grundlægger Renzo Rosso gjorde os selskab, da han landede lige udenfor hallen i sin private helikopter, som han har for sædvane. Se, det var dengang, der var parfumelanceringer til.
Louis Vuitton’s fall campaign sent me right back in time to the perfume launch of Diesel Fuel for Life Unlimited, where a select crowd of beauty editors from all over the world were invited to join the party on the famous Orient Express from Paris. They don’t make launches like that anymore.
Foto: Louis Vuitton
Ingen Kommentarer