Det er ikke kun Prada Candy-kampagnen, der har skruet op for smil og charme. Da den engelske succeskæde Topshop viste sin Topshop Unique-kollektion på podierne, var det med et nik til Disneys 101 Dalmatinere. Backstage havde Topshops makeupartist Hannah Murray – der også står bag Topshops i øvrigt ret fine makeuplinje (læs mere her) – placeret små sorte næsetipper på modellerne, der også havde håret sat som hundeører. Selv Chanel er gået i hundene, eller kattene, rettere sagt. I seneste Chanel-kampagne er smukke, danske Freja Beha forklædt som Chanel-kat med lille sort næse og Chanels signatur-kameliaer som katteører. Det forlyder, at det er fransk Vogues tidligere chefredaktør Carine Roitfeld, der har sat sit stærke præg på kampagnen. Vil du gøre det efter (og ja, det er en ung trend!)? Så handler det om masser af sort eyeliner, stærke bryn, en lille sort næsetip og håret svunget som ører.
Foto: Topshop Unique og Chanel
Ingen Kommentarer