Du kender sikkert allerede Pantone, som udover at være det farvesystem grafikere, eksperter og trykkerier kører efter, også har etableret sig som en slags farveautoritet, der præger designere verden over og hvert år udnævner den farve, der kommer til at tegne året. Både rent fysisk og mere symbolsk. Sidste års farve var rosa, kærlighedsfarven, som vi stadig ser overalt på vægge, tøj, skønhedsprodukter (og på disse – åh, de er så fine). For nylig lancerede Pantone så dette års farve – Ultra Violet – og ikke overraskende er det denne mørke violette tone, der udover at have spiret frem stadig flere steder indenfor de seneste måneder (neglelakker, nederdele, parfumer for blot at nævne få), også har en stærk mental betydning. Vi taler kreativitet, spirituel refleksion, idérigdom, refleksion og fantasi. Og om at tage tingene til et nyt niveau. Personligt synes jeg, at det er en lovende start på 2018 og jeg fejrer det med denne fine ametyst-ansigtsrulle som jeg netop har fået på hylderne. Det er dronningen af ansigtsruller, hvis du spørger mig, og lur mig om det ikke bliver en af årets helt store skønhedstrends.
Når det kommer til netop ansigtsruller, er det på ingen måde ligegyldigt, hvor du køber dem. Det skriver jeg meget mere om næste gang, du klikker dig ind (og ja, det vil du gerne vide noget om, tro mig).
Ingen Kommentarer